Wario
Wario
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja startowa: Wejście 1
Pierwsze pojawienie się: Noc 1
Wario to główny antagonista Five Nights at Wario's.

Wygląd Edytuj

Wario jest oparty na jednej z postaci z cyklu gier "Super Mario Bros" o tym samym imieniu i nie wiele się odniej różni. Jest raczej niski, nosi spodnie podtrzymywane na szelkach z dwiema guzikami (Z powodu szaro-białej perspektywy kamer trudno ustalić, jakiego konkretnego koloru są guziki i spodnie, ale koszulka na pewno jest żółta) oraz żółtą koszulkę. Poza tym ma również żółtą czapkę z białym kółkiem i literką "W" odnoszącą się do jego imienia. Posiada czarne, szpiczaste wąsy i długi, fioletowy nos. Ale w Five Nights at Wario's jego estetyka się trochę zmieniła. Ma jako jedyna postać dwie rzędy szczęk, uzębienie się zmienia zależnie od pokoju, w którym się znajduje - Raz w nie ma zębów, raz są na miejscu oraz jego oczy są całkowicie wybielone.

Zachowanie Edytuj

Celem Wario i innych postaci jest zabicie nocnego stróża. Wario zaczyna rozgrywkę od nocy 1 wraz z Waluigim. Pojawi się po jakimś czasie w Wejściu 1, potem kieruje się do Magazynu, stamtąd idzie do Chłodni, aby następnie pokazać się w wyjściu z Biura, a później pojawia się przed lewymi drzwiami. Wario może nas zabić, gdy nie zamkniemy je na czas lub skończy się energia. W jumpscare skacze on w stronę gracza z rękoma przy ciele i szeroko otwartymi ustami.

DźwiękiEdytuj

Dźwięk podczas Jumpscare Wario.

Jumpscare odgłos

Gdy wchodzi do Wyjścia z biura wydaje takie odgłosy.

Creak2

Dźwięk odtwarzający się po skończeniu się energii

Five Nights At Wario's - Wario's Theme

Ciekawostki Edytuj

  • Wario ma źrenice, jednak są one na tyle jasne, że mogą być zobaczone jedynie w Chłodni, gdzie patrzy się w kamerę.
    • Jego lewa źrenica jest większa niż prawa.

Galeria Edytuj

Wario
46230 xue2jxzb.jpg
Wario w biurze
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja startowa: Schody wejściowe
Pierwsze pojawienie się: Noc 1

Wario powraca w Five Nights at Wario's 2

ZmianyEdytuj

Pod względem stylistycznym się nie zmienił. Ale jesteśmy tutaj pewni, że ma fioletowe spodnie i srebrne guziki. Jednak zostało zmodyfikowane jego zachowanie. Nadal ma te same zamiary, ale wraz ze zmianą lokacji używa innej trasy, by zrealizować swoje cele. Podobnie, jak w pierwszej części zaczyna się pojawiać od nocy 1. Pierwotnie pojawi się na schodach wejściowych, następnie porusza się po lokacjach w tej kolejności: Sala konferencyjna, studio lub wejście do biura, gdzie ma aż trzy pozycje, przechodzi zaskakująco szybko korytarz widoczny z perspektywy biura (Widoczny tylko, gdy błyśnie błyskawica) i wchodzi do niego na chwilę. O ile gracz szybko ukryje się na zapleczu i nie będzie ładować generatora, po chwili zacznie trasę od nowa. Jeśli gracz spróbuje naładować generator podczas jego obecności, zbyt szybko wyjdzie z zza zaplecza i niewystarczająco szybko do niego wróci, albo w ogóle się nie schowa. Wario go zaatakuje i zakończy grę.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego ręce są dziwnie wyprostowane w Wejściu do biura, bardzo przypomina w tym pokoju pozycje Chici z Five Nights at Freddy's 2.

GaleriaEdytuj

Wario przechodzi dalej do Five Nights at Wario's 3.

ZmianyEdytuj

W tej odsłonie przeszedł najgruntowniejsze zmiany. Część ciała poniżej szyi się nie zmieniła, ale głowa owszem. Brwi, rzęsy i nos zachowały się, lecz twarz jest pozbawiona skóry i widać czaszkę Wario, co nie było dostrzegalne w poprzednich częściach. Jest pozbawiony gałek ocznych, ale w niewytłumaczalny sposób ma fioletowe, złowrogie oczy.

Jego zachowanie w tej części jest bardzo złożone i zależne od pokoju, w którym ukrywa się gracz.

LokacjeEdytuj

Noc 1Edytuj

  • W nocy 1, gdzie gracz nie ma wyboru wybrania pokoju i zawsze zaczyna Pokoju Dziennym. Przeciwnik z czasem pojawi się w Sypialni i zacznie przemierzać lokacje w tej kolejności: Korytarz, Pokój Dzienny 2, Kuchnie, a na końcu wchodzi do pokoju z graczem, gdzie może, być po lewej stronie z perspektywy grającego lub zaczaić się za nim, a wtedy będzie można dostrzec jego dobicie w lustrze nad kominem. Jeśli nocny stróż w pierwszej sytuacji odwróci się w prawą stronę, albo w przypadku drugiej otworzy monitoring i poczeka aż serce przestanie głośno bić, Wario opuści pokój i zacznie trasę od nowa, by znów zaatakować.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.