Waluigi
Waluigi2
Informacje...
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja Startowa: Wejście 1
Pierwsze Pojawienie Się: Noc 1

Waluigi jest drugim z kolei antagonistą w Five Nights at Wario's.

Wygląd Edytuj

Waluigi, w odróżnieniu od innych, jest niezwykle szczupły i wysoki. Wygląda tak jak w grach Mario, jednak jego ramiona są nienaturalnie długie. Jego oczy są w całości białe, jak u większości pozostałych postaci. Podczas jumpscare'a na ułamek sekundy podnosi głowę i chowa twarz w dłoniach, po czym biegnie w stronę stróża maniakalnie się śmiejąc i trzęsąc.

Aktywność Edytuj

Demo Edytuj

W pierwszej wersji demo Waluigi rozpoczyna w Wejściu 1, następnie idzie do Magazynu, później do Chłodni, aby w końcu znaleźć się w wyjściu z Biura i podejść pod drzwi.

W drugiej wersji demo rozpoczyna on w Wejściu 1, późnej udaje się do Maszynerii, następnie do Toalet, a w końcu do wyjścia z Biura.

Pełna Wersja Edytuj

Waluigi rozpoczyna w Wejściu 1 (dwie pozycje), następnie udaje się do Maszynerii (dwie pozycje), później idzie do Toalet (słychać jego spowolniony śmiech) a następnie do wyjścia z Biura.

Ciekawostki Edytuj

  • W obrazku po śmierci Waluigi trzyma głowę strażnika, Richard'a McRoy'a.
  • W odróżnieniu od Wario, gdy Waluigi jest w wyjściu z Biura nie wydaje dźwięku otwierania drzwi.
  • W Nocy 6, gdy Waluigi jest w Maszynerii stoi bliżej kamery i w innej pozie. Nie wiadomo, czemu tak się dzieje.

Dźwięki Edytuj

Dźwięk wydawany przez Waluigi'ego, podczas atakowania gracza.
DeathScream
Waluigi w Toaletach.
Laugh
Ten dźwięk jest odtwarzany gdy Waluigi stoi w drzwiach.
Blindspot

Waluigi
Waluigi2
Informacje...
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja Startowa: Schody Wejściowe
Pierwsze Pojawienie Się: Noc 1 (FNaW 2)

Waluigi pojawia się znowu, we Five Nights at Wario's 2.

Wygląd Edytuj

Jego wygląd nie zmienił się zbynio od poprzedniej wersji gry. Jedyną zmianą jest mała ilość krwi w okolicy ust.

Aktywność Edytuj

Waluigi zaczyna na Schodach Wejściowych, skąd przechodzi przez Maszynerię, oraz Studio, by trafić prosto do naszego Biura. By gracz przeżył, musi schować się na Zapleczu, i nie dotykać Generatora. (W przeciwnym razie Waluigi usłyszy gracza, po czym go zabije.)

Dźwięki Edytuj

Dźwięk wydawany przez Waluigi'ego, podczas atakowania gracza.
DeathScream
Waluigi w Studiu.
StaircaseIntro

Waluigi
Waluigi2
Informacje...
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja Startowa: Pralnia
Pokój Zabaw
Kuchnia
Toalety
Pierwsze Pojawienie Się: Noc 3 (FNaW 3)

Waluigi pojawia się znowu, we Five Nights at Wario's 3.

Wygląd Edytuj

Jego wygląd właściwie niczym się nie zmienił.

Aktywność Edytuj

Noc 3 (FNaW 3) Edytuj

Noc 4 (FNaW 3) Edytuj

  • Gdy gracz ukryje się w Holu, musi zamknąć lewe drzwi, po czym słyszy kroki Waluigi'ego w Salonie 2.
  • Gdy gracz ukryje się w Pralni, on startuje z Toalet, idzie przez Kuchnię, oraz Salon. Gdy ten wejdzie do pokoju, gracz musi pozostać w bezruchu.
  • Gdy gracz ukryje się w Salonie 3, on startuje z Kuchni, idzie przez Salon, i Pralnię.

Dźwięki Edytuj

Waluigi w Pokoju Zabaw.
LivingRoom2Intro
Waluigi na przeciwko gracza.
Approach2

Five Nights at Wario's 1 Edytuj

Five Nights at Wario's 2 Edytuj

Five Nights at Wario's 3 Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.