Toad
Toid
Informacje...
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja startowa: Magazyn na Narzędzia
Pierwsze pojawienie się: Noc 2

Toad jest antagonistą w grze Five Nights at Wario's 2. Niestety, nie pojawił się w następnych wersjach gry.

Wygląd Edytuj

Orginalny Toad

Oryginalny Toad

Toad jest inspirowany sprzymierzeńcem Mario, a nawet grywalną postacią z gry "Super Mario Bros" i nie wiele się od niego nie różni. Jest bardzo niski, ma białe spodnie i nosi dziwny kapelusz wyglądający, jak muchomor, lecz w Five Nights at Wario's jego oczy są całkowicie ciemne, a pysk jest wypełniony ostrymi zębami, które oryginalny Toad w ogóle nie miał oraz pysk wydaje się, być szerszy.

Zachowanie Edytuj

Toad zaczyna się poruszać od nocy 2. Podobnie, jak Mario działa na innej zasadzie. Jedyną lokacją, na której się pojawia to Magazyn na narzędzia, który jest jego punktem startowym. Pierwotnie jest zamknięty w tamtejszej szafie. Ale, gdy gracz będzie zbyt rzadko sprawdzał te lokacje, szafa się otworzy i postać będzie widoczna. Następnie opuści ją i pojawi się na środku lokacji, by potem... Zniknąć. Wtedy zacznie zmierzać do biura, lecz na żadnej kamerze nie będzie to widoczne. Jeśli zastanie nocnego stróża w biurze to zabije go wykonując przy tym Jumpscare, a jak będzie ukryty na zapleczu - Poryczy chwile i wróci do startowej lokacji.

DźwiękiEdytuj

Dźwięki wydawane przez Toad'a podczas swego Jumpscare'a.
DeathScream
Dźwięki wydawane podczas czytania pamiętnika Toad'a w Five Nights at Wario's 3.
Pamiętnik Toad ogłosy

Ciekawostki Edytuj

  • Toad jest odpowiednikiem Foxy'ego z pierwszej części gry Five Nights at Freddy's. Oboje się chowają, gracz musi uważnie obserwować obydwóch oraz oboje biegną do Biura.
  • Warto wiedzieć, że zmieniając pozycje na CAM 9, wydaje głośne odgłosy przypominające otwieranie drzwi - Trzy dźwięki = Biegnie do ciebie.
  • Toad miał pamiętnik. Można go odczytać będąc w Salonie 3 w Five Nights at Wario's 3.

Galeria Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.