FANDOM

Noc 6 jest to szósta noc w Five Nights at Wario's 2. To pierwsza noc, w której Phone Guy wspomina imię naszego bohatera.

Wiadomość Edytuj

Huh, widzę, że rano odebrałeś mój telefon. Przykro mi, że musisz pracować w sobotę, ale nie mieliśmy wyboru. Mieliśmy parę, um... problemów, które wymagają nadzoru nocnego strażnika.

Ale skoro już to jesteś, chcesz w coś zagrać? Mieć troszkę zabawy? Lubię nazywać tę grę... "Bez bólu nie ma zysku". Wiesz przecież, że musisz pracować, żeby coś zyskać, prawda Thomas? I mam przeczucie, że rano wyjdziesz stąd zupełnie normalnie, może zrobiłbyś to nawet wcześniej... Ale w tej małej małej grze, nie możesz tak po prostu "przyspieszyć" swojej pracy, Thomas. Nie, nie, nie, to wbrew zasadom! Więc, byłem na tyle miły, żeby parę minut temu zablokować drzwi! W ten sposób zostaniesz tutaj do jutra i jutro również będziesz pracował! Ale nie martw się, specjalnie dla ciebie zostawiłem trochę jedzenia. Podziękujesz później. Zrobiłem to również sobie, w pewnym miejscu, parę lat remu... Teraz twoja kolej, by się trochę zabawić, ay?

Gotowy, do startu, start!