FANDOM

Noc 5 to finalna noc w grze Five Nights at Wario's 3. Podczas trwania tej nocy gracz ukrywa się w Piwnicy. Może być ona zakończona natychmiast, jeśli gracz zebrał wszystkie części Pozytywki.

Rozgrywka Edytuj

Gracz może jedynie wyświetlić Piwnicę na Monitorze. Pomimo tego, że jest to pomieszczenie, w którym ukrywa się gracz, funkcjonuje on jako sposób, by zobaczyć wrogów w środku. Jednak używanie Monitora szybko zużywa energię. Jeśli energia zużyje się całkowicie, gracz musi szybko kliknąć przycisk "naładuj kamerę".

W tej nocy aktywni są Wario, Luigi i Waluigi. Wario pojawia się z lewej strony pokoju, a Luigi z prawej. Waluigi natomiast w samym środku wejścia.

Jeśli gracz zobaczy Wario po lewej stronie, natychmiast musi on skierować wzrok na stronę prawą. To samo tyczy się Luigi'ego, tylko, że tutaj gracz musi spojrzeć w stronę lewą. Natomiast jeśli pojawi się Waluigi, gracz musi nacisnąć przycisk "lampa błyskowa".

Rady te nie zdadzą się graczowi na nic, jeśli kilka wrogów pojawi się tutaj w tym samym czasie. Jeśli z obydwóch stron pojawią się Wario i Waluigi, to gracz musi szybko spojrzeć się i w lewą i w prawą stronę. Jeśli natomiast pojawi się cała trójka, to gracz powinien najpierw użyć przycisku "lampa błyskowa", by przegonić Waluigi'ego, a potem dopiero zająć się Wario i Luigi'm.

Rozmowa Edytuj

Hej, dobry wieczór, co u ciebie? Dobrze się trzymasz? *Krótka pauza*. Człowieku, mówiłem ci, policja była ostatnio szalenie aktywna i, szczerze mówiąc, to nadal jest. Ktoś musiał zrobić coś naprawdę złego.

Okej, to gdzie się schowałeś? Coooo *jęki* P-powtórz? Piwnica... Haha, żartujesz, nie ma żadnej piwnicy... Prawda? Nie, nie, nie, nie! Jestem pewien, że gdy parę lat temu badaliśmy dom, nie było tam ani śladu żadnej piwnicy. *Pauza* Um, um, przykro mi, nie mogę ci pomóc. Nie mam pojęcia jak ona wygląda i skoro jesteś pod ziemią, to kamery też pewnie nie działają. Z-zawsze możesz użyć noktowizora w kamerze, żeby rozejrzeć się po swoim pokoju... Jednak to bardzo szybko rozładuje ci całą baterię. Z tego powodu, będziesz musiał ładować ją ręcznie... Bo w przeciwnym wypadku po prostu... *Pauza* Po-Po prostu pamiętaj co ci mówiłem o kontakcie wzrokowym.

Porozglądaj się, może znajdziesz coś przydatnego i szczerze mówiąc, spróbuj się jakoś zabezpieczyć. Nie jestem pewien, czy... *stukający dźwięk* Hej! Hej! Co ty tutaj robisz? To jest miejsce dla pracowników. Przepraszam, ale muszę cię prosić, żebyś... *Nagle ucina* Oooh! Wyglądasz bardzo podobnie to niego. Czy jesteś jednym z nich? Czy jesteś jednym z nich? Czy jesteś jednym z nich? *Demoniczny głos* Czy jesteś jednym z nich? *dziwny dźwięk* Oops! *chichot* Wygląda na to, że nie był jednym znich! Ale czy ty jesteś? Pozwól, że przyjdę i sam sprawdzę.

*Demoniczny głos* Do zobaczenia.

Strategia Edytuj

  • Gracz powinien patrzeć w prawą stroną pokoju, ponieważ Luigi zazwyczaj pojawia się później. Wtedy Wario nie stanowi już zagrożenia, a martwić się trzeba tylko o Luigi'ego i Waluigi'ego.
  • Czasami odtwarzany będzie dźwięk cue, gdy Waluigi znajdzie się w środku. Nie ważne, czy gracz będzie w stanie go zobaczyć, czy nie. Jednakże gracz i tak powinien sprawdzać Monitor i go obserwować.

Ciekawostki Edytuj

  • To jedyna noc, która może być zakończona natychmiastowo.
  • To jedna z dwóch nocy, gdzie gracz nie może wybrać sobie pokoju. Druga to Noc 1.
  • Jest to też jedyna noc, gdzie gracz na Monitorze może wyświetlić tylko jeden pokój.
    • Dodatkowo, jest to jedyna noc, gdzie gracz może na Monitorze obserwować pokój, w którym się znajduje.