FANDOM

Noc 4 jest to czwarta noc w Five Nights at Wario's 2.

Wiadomość Edytuj

Dobry wieczór! Odwaliłeś naprawdę dobrą robotę! Lepszą niż ja! Heh, ta. Byłem kiedyś w twojej sytuacji... Pracowałem w takim miejscu jak to przez sześć dni, zanim zdecydowali je zamknąć z powodu... Pewnych wydarzeń. Zapewniam cię, że to był koszmar. Nie wiem, czy czasem nie doświadczasz teraz czegoś podobnego. Heh, mam nadzieję, że nie. Przynajmniej jestem pewien, że nie nie zobaczysz tych samych przerażających twarzy co ja.

Oh, prawie zapomniałem, heh... Dzisiaj przyprowadziliśmy eksperta. Przejrzał całą elektryczność i inne... Rzeczy... Nie mógł znaleźć usterki. Powiedział, że stan urządzeń wydaje się perfekcyjny i że nie rozumie, w czym problem. Na prawdę się staraliśmy. I, uh... Wiesz, nic się nie naprawiło, a właściwie stało się bardziej... Aktywne... Teraz zużywa jeszcze więcej mocy. Ale popatrz na to pozytywnie, teraz możesz jeszcze szybciej ją ładować! Szczerze mówiąc, nie wiem czy to dobra, czy zła wiadomość... Zachowaj chłodny umysł.

A teraz... Wiem, że coś się dzieje i wiem, że to widziałeś... Swoimi własnymi oczami. Po prostu spróbuj to przetrzymać. Heh, to dla nas bardzo ważne, żeby mieć strażnika w tym, pierwszym tygodniu. Porozmawiamy jutro.