FANDOM

Noc 4 jest to czwarta noc w Five Nights at Wario's. Wario, Waluigi, Peach i Luigi stają się bardziej agresywni. Mario również jest bardziej aktywny. Gracze, którzy nie wiedzą jak wszystko funkcjonuje, mogą mieć duże trudności w przejściu tej nocy.

Wiadomość Edytuj

Halo? Dobra, jesteś na miejscu. Cóż, jest to twoja czwarta noc. Hm... Myślę, że jutro i resztę tygodnia możesz sobie odpuścić. Zdecydowaliśmy, że zamkniemy na chwilę fabrykę. Ostatnio... Działy się dziwne rzeczy. Maszyna włączała się i wyłączała bez powodu. Możliwe, że to usterki w systemie. A wczoraj pracownik znalazł... Ta... Dwa zęby w piwnicy. Zdecydowaliśmy więc, że zamkniemy fabrykę, przynajmniej na chwilę.

Przypuszczamy, że jacyś intruzi próbują ukraść sekretny przepis. Jeśli jeszcze nie wiesz, Wario i Waluigi mieli sekretny przepis, więc jestem pewien że niektórzy ludzie chcą go ukraść. Podobno wynaleźli przepis w starej lokacji. Tak... Słyszeliśmy że Wario i Waluigi prowadzili mały sklep przed otwarciem fabryki, a niektórzy pracownicy sklepu pracowali później w fabryce.

Widzisz, fabryka posiada dwa wejścia, oba solidnie zamknięte, więc intruzi nie mogli się włamać. A mówiąc o intruzach, nie słyszałeś jakiś głosów w fabryce? Gdy kończyłem zmianę i wychodziłem z fabryki mógłbym przysiąc, że słyszałem jakieś słowa... Zdawały się brzmieć "zatrzymaj go", "pomóż mi" czy coś w tym stylu. Wiem, że to dziwne, ale to brzmiało jakby mówił Luigi.

Więc tak czy inaczej, skończ tę noc i jutro masz jeden dzień wolny. Wyślemy ci wiadomość w mailu, na razie uważaj na coś... Dziwnego.

W każdym razie życzę ci powodzenia i będę rozmawiał z tobą jutro. Do widzenia!