FANDOM

Noc 3 jest to trzecia noc w Five Nights at Wario's. Mario oraz Peach aktywują się, a Luigi, Wario i Waluigi poruszają się dość szybciej niż wcześniej, co staje się kolejnym utrudnieniem dla gracza.

Wiadomość Edytuj

Halo? Halo, Halo? Cóż, wygląda na to że to twoja trzecia noc. Odwaliłeś dobrą robotę. Zaoszczędziłeś dużo energii, więc po prostu rób dalej co robiłeś.

Hm... Jest coś o czym powinienem ci wspomnieć... Historie o tym co się wydarzyło 7 lat temu... Cóż... Są one, tak naprawdę, um... Prawdziwe... Cóż, nikt nie wie co się wtedy stało, ale wiemy że było to w poniedziałek. Około 7 lat temu Wario i Waluigi poszli do pracy i jak zapewne słyszałeś, zaginęli. Oni nigdy nie wyszli z fabryki... Jeszcze tej samej nocy Mario i Luigi poszli do fabryki ich szukać, lecz oni też już nie wyszli. Ludzie mówili, że dziewczyna Mario... Peach, czy coś, nie wiem czy to właściwa nazwa, weszła szukać Maria i też zaginęła. Najwyraźniej nigdy nie zostali odnalezieni... Po zniknięciu Peach zaczęły krążyć pogłoski, że fabryka jest nawiedzona, czy coś i postanowiono ją zamknąć. Hm... Nie mamy pojęcia, co się tam naprawdę stało. Niektórzy świadkowie mówią że jakaś nieznana osoba wchodziła do fabryki. Uh... Tak naprawdę nikt nie wie kim była ta osoba. Mieliśmy również kostium Wario, na zapleczu... Wiesz... Najdziwniejsze jest to że strój zniknął, nie wiemy gdzie.

Więc tak, teraz znasz ciemną historie fabryki, chyba... Ale liczymy na to że będzie mieć świetlaną przyszłość!

Nawiasem mówiąc, robiłeś coś w maszynowni? Przyszliśmy dziś wcześniej do pracy i zauważyliśmy, że maszyna była wyłączona. Maszyny są chronione specjalnym kodem, który znają tylko pracownicy i byli pracownicy... Nie dotykałeś ich, prawda? No cóż, na dziś to już koniec, zadzwonię do ciebie jutro.