FANDOM

Noc 2 to druga dostępna noc w Five Nights at Wario's 3. W tej nocy gracz może wybrać między chowaniem się w Kuchni lub Łazience.

  • Wybranie Kuchni spowoduje, że gracz podczas Nocy 3 będzie mógł się schować albo w Salonie 2, albo w Sypialni, natomiast podczas Nocy 4 w Korytarzu lub Pokoju Zabaw.
  • Wybranie Łazienki spowoduje, że gracz podczas Nocy 3 będzie mógł schować się albo na Schodach Wejściowych albo w Sypialni 2, natomiast podczas Nocy 4 w Salonie 3 lub w Pralni.

Kuchnia Edytuj

Jeśli gracz schowa się w Kuchni, to aktywni będą Wario, Luigi i Yoshi. W środku jest niesamowicie ciemno, ale gracz może na krótką chwile oświetlić pomieszczenie, poprzez dodawanie paliwa do pieca stającego przed nim. Jednak gracz powinien się to robić tylko, jeśli wie, że ktoś jest w środku. Jeśli w Kuchni nie będzie nikogo, a gracz ją rozświetli, to wrogowie od razu pognają w stronę gracza, zazwyczaj kończąc jego życie. Gracz powinien pilnować kamer dookoła Kuchni - to pozwoli mu stwierdzić, czy ktoś już dostał się do środka. Jeśli tak już się stanie, rozświetlanie pokoju go przegoni.

Łazienka Edytuj

Jeśli gracz schowa się w łazience, aktywni będą Yoshi i Ashley. Ten pokój jest dużo łatwiejszy do przejścia niż Kuchnia. W tym pomieszczeniu gracz ma dostęp do apteczki. Łącznie znajduje się w niej 6 tabletek; 3 dalekowzroczności, 2 krótkowzroczności i 1 paraliżu. Jeśli któreś ze wrogów wkroczy do pomieszczenia, gracz musi wziąć jakąś z tabletek, to sprawi, że znikną. Oczywiście pigułki mają różne skutki uboczne; dalekowzroczności nie pozwalają graczowi zobaczyć co dzieje się na kamerach, dzięki krótkowzroczności nie zobaczymy Łazienki, a paraliż sprawia, że gracz nie może przesuwać się na boki. Najlepiej jest wziąć najpierw pigułkę dalekowzroczności lub paraliżu, natomiast pigułka krótkowzroczności powinna być użyta tylko w ostateczności. 

Wiadomości Edytuj

Kuchnia Edytuj

Halo? Halo? J-jesteś bezpieczny? Oh, dobrze... Martwiłem się cały dzień!

Więc, gdzie teraz poszedłeś? Kuchnia, huh? Rozumiem... To całkiem dobry wybór! Jak pewnie już wiesz, dzisiejsza noc jest bardzo ciemna. Bardzo się zachmurzyło, a księżyc słabo świeci, ta... Nie jestem pewien, czy możesz stamtąd coś zobaczyć. Ale na szczęście, to jest kuchnia o której rozmawialiśmy. Masz tam piekarnik, albo może raczej, darmowe źródło światła... Tak jakby... Wątpię, żeby któreś z tych elektrycznych pieców na prawdę działało, ale tam, za biurkiem jest jakiś stary! Jeśli dołożysz tam trochę paliwa, to powinien na chwilę troszkę rozświetlić pokój.

W każdym razie, bądź bardzo ostrożny! Duchy potrafią wyczuć światło, nawet z bardzo daleka! Poza tym, masz ograniczoną ilość paliwa, więc powinieneś używać ich tylko, gdy wiesz, że ktoś jest w środku? Załapałeś? I dlatego musisz efektownie używać swoich kamer. Podążaj za nimi. Śledź je. Tylko w ten sposób będziesz wiedział, czy są w tym samym pomieszczeniu co ty, czy nie.

Straszne jest to, że gdy ktoś jest w pomieszczeniu i je oświetlisz, to to odejdzie, pewniak! Jednak jeśli nikogo nie będzie, to prawdopodobnie od razu zaczną biec w twoją stronę, a ty wtedy musisz tylko... Liczyć na najlepszy scenariusz! *chichot* Więc, używaj swojego paliwa tylko, gdy absolutnie musisz go użyć.

Doglądaj tego, uważaj na siebie, zachowaj spokój. Dobrej nocy.

Łazienka Edytuj

Um, h-halo? Ciągle tam jesteś! *dziwny jęk* Dobrze, dobrze, dobrze, po prostu się cieszę, że jesteś cały...

Więc, gdzie jesteś? Łazienka? W porządku, dobry wybór! Chociaż... Nie jestem pewien, czy masz tam coś do obrony... Hmm... Czekaj, jest tam jakaś apteczka? Jeśli jest, spójrz do środka. Sprawdź czy możesz znaleźć tam jakieś... Lekarstwa albo coś. Słyszałem, że gdy weźmiesz jakiś tam typ, to odstraszy to duchy... Nie pytaj jak. Może po prostu te leki powodują, że oni myślą, że jesteś martwy czy coś... W każdym razie, myślę, że to twoja jedyna nadzieja.

Zachowuj się cicho, dokładnie śledź kamery i, jeśli cię znajdą, połknij tabletkę, czy coś... Przy odrobinie szczęścia, powinni odejść. Weź najsilniejszy lek jaki uda ci się znaleźć. Jednakże, pamiętaj, że może się to łączyć z jakimiś skutkami ubocznymi, nie wiem, chwilową utrata wzroku, dalekowzrocznością, krótkowzrocznością, paraliżem i tak dalej, i tak dalej... Ale nie martw się, jestem pewien, że szybko ci miną...

Ekhem... Ruszaj się podczas dnia, dobra? I... Zadzwonię do ciebie jutro, jeśli ciągle tam będziesz... Uważaj na siebie!