FANDOM

Noc 2 jest to druga noc w Five Nights at Wario's 2.

Wiadomość Edytuj

Hej! Świetnie sobie poradziłeś! Zobaczyłeś cokolwiek dziwnego ostatniej nocy? Mam nadzieję, że nie, heh. Po Prostu pamiętaj co ci powiedziałem! Jeśli coś wejdzie to twojego biura, zostań na zapleczu i zachowaj ciszę. Ponadto, jeśli znajdziesz się w takiej sytuacji, nie dotykaj generatora. W innym przypadku jednak zachowaj go naładowanego i włączonego.

Anormalne stworzenia wydają być szybsze w ciemności, ale nie martw się, możesz załadować moc, jeśli tylko ci jej zabraknie, pamiętaj o tym. Uh, mówiłem, że będziemy próbowali naprawić moc, prawda? Heh, zabawne jest to, że udało nam się to dla ciebie jeszcze bardziej zepsuć! Teraz w schowku kompletnie nie działa elektryczność. Więc teraz nie będzie tam można za dużo zobaczyć. Cóż, tylko pomyśl, jeśli prognoza pogody się nie sprawdzi, to burze prawdopodobnie nie skończą się aż do następnego tygodnia. Więc, pamiętaj, pioruny to twoi przyjaciele. Uh, przy okazji, szafa w schowku... Miej na nią oko, dobra? Dzisiaj sprawdzałem to pomieszczenie i poczułem dziwny niepokój, właśnie wtedy, gdy otworzyłem szafę. Nie wiem dlaczego. Heh, po prostu miej na to oko, w porządku? Jeśli się otworzy i nikt nie będzie tam stał, możliwe, że ktoś właśnie... Cóż... Biec prosto na ciebie! Więc, jeśli tylko zobaczysz coś takiego, wejdź na zaplecze tak szybko jak możesz, a my będziemy rozwiązywać nasze problemy.

Pozostań skupiony i bezpieczny! Dobrej nocy!