FANDOM

Rozgrywka Edytuj

Tej nocy aktywny jest jedynie Wario. Podąża wyznaczoną ścieżką, zaczyna od Sypialni, potem idzie przez Korytarz, Salon 2 i Kuchnię, a na końcu pojawia się po lewej stronie pokoju lub w lustrze nad kominkiem. Gdy jest on z lewej strony, gracz musi odwrócić się w prawo i czekać kilka sekund, żeby go "odstraszyć". Natomiast jeśli pojawi się w lustrze, gracz musi podnieść monitor i nie opuszczać go, zanim dźwięki bijącego serca nie wrócą do normy.

Strategia Edytuj

Najlepszą strategią do przejścia tego poziomu jest skupienie się na prawej stronie. Wario wtedy nie będzie mógł zaatakować gracza z lewej strony. Gracz powinien myszkę blisko przycisku podniesienia monitora, ponieważ niemożliwe jest przewidzenie, w którym momencie Warrio wyskoczy na ekran. Gracz też powinien uważnie go obserwować, bo, jak powiedział Phone Guy, to go spowalnia. 

Wiadomość Edytuj

Halo? Oh, Bogu dzięki! Jesteś w domu, prawda?

Pozwól, że się przedstawię. Jestem Max, jeden z pracowników, ale to w tej chwili nie istotne. Istotne dla ciebie jest to, aby natychmiast się stamtąd wydostać! Wiem, że ktoś wynajął cię do pilnowania domu, bo rodzina, która tu mieszka jest na wakacjach. Bla bla bla! Cóż, nie wiem kto powiedział ci, że ten budynek potrzebuje jakiejkolwiek ochrony, ale zapewniam cię, że był to jakiś głupi żartowniś! Na prawdę musisz się stamtąd wydostać!

Dom w którym jesteś jest, najwyraźniej, ekstremalnie nawiedzony i, szacując po dokumentach jakie mam tutaj, nikt nie mieszkał tam od lat. Nie jestem pewien jaki rodzaj nawiedzenia występuje w tym domu, ale jedno jest pewne - będą próbować cię dorwać, ostro mieszając w twojej głowie. Na przykład, możesz troszkę zwariować i myśleć, że drzwi wyjściowe to tak na prawdę korytarz. Skup się, dobra? Mógłbym tam przyjść i spróbować pomóc, ale obawiam się, że jeszcze bardziej pogorszyłbym sprawę.

A teraz, nie możesz ruszać się z miejsca, w którym jesteś podczas trwania nocy, dobrze? W takiej sytuacji jest to niesamowicie niebezpieczne. Dobrą wiadomością jest to, że wokół budynku rozmieszczone są kamery. Używaj ich dobrze. Ale pamiętaj, że możesz korzystać z nich tylko w ograniczonej ilości czasu. Obserwuj miernik energii, żeby się upewnić, że nie musisz jej ładować.

Jeśli ktoś przyjdzie z twojej lewej, szybko spójrz na przeciwną stronę pokoju i czekaj. Nie patrz w kamery, po prostu... Poczekaj. Na prawdę nie chcesz nawiązać kontaktu wzrokowego! Zrozumiałeś?

Cóż, w tym pokoju można również podkraść się do ciebie od tyłu. Zgaduję, że będziesz mógł to zobaczyć w lustrze nad kominkiem. Jeśli tak się stanie, natychmiast spójrz w kamery, tylko tak się tego pozbędziesz. Łapiesz? Powinieneś spoglądać na kamery tak często jak tylko możesz, w jakiś sposób je to spowalnia... Tak myślę.

Gdy tylko wzejdzie słońce będziesz mógł wreszcie zacząć szukać wyjścia. Ale pamiętaj, możesz mieć problem z faktycznym znalezieniem go... Cholera, mogą nawet kompletnie zamknąć wszelkie drzwi i okna! Jeśli nie znajdziesz wyjścia do jutrzejszej nocy, to znowu zadzwonię. Tylko nie, i powtarzam, TYLKO NIE zostawaj w tym samym miejscu przez więcej niż jedną noc, okej? Bo to sprawia, że jesteś łatwiejszy do znalezienia.

Dobrej nocy.

Ciekawostki Edytuj

  • To jedyna noc w serii, gdy aktywny jest tylko jeden przeciwnik.
  • To jest jedna z dwóch nocy w grze, gdzie nie można wybrać sobie pokoju (Tak samo jest w Nocy 5)