FANDOM

Noc 1 jest pierwszą grywalną nocą w Five Nights at Wario's 2 i jest to jedyna noc dostępna w wersji demo.

Dla gracza ważne będzie się nauczyć nowych mechanik gry, takich jak generator ukryty na zapleczu. Gracz również będzie musiał się zapoznać z nowymi pomieszczeniami.

Tej nocy aktywni są jedynie Wario i Waluigi, czasami za oknem może pojawić się Yoshi, jednak on nic nam nie robi i jest tylko easter egg'iem.

Wiadomość Edytuj

Halo? Ah! Wszedłeś w to, doskonale! Pozwól, że wprowadzę cię w twoją nową pracę! Heh, Uh, Ta...

W każdym razie, to jest Wario Ware Inc., miejsce do produkowania mikrogier. Zostało znalezione przez kolesia, który nazywał się, heh, Wario! Cóż, dokładniej stało się to dwadzieścia lat temu. I teraz znowu to otwieramy! Powinno być gęsto.

Dobra, teraz sprawa, dobra? Pracownikom zdarzało się narzekać na... Uh... Pewne rzeczy i wydarzenia... Wiesz, na takie, których nie powinno tu być. Ktoś stwierdził nawet, że to miejsce jest nawiedzone... Cóż, prawda czy nie, uwierzysz w co chcesz...

Ale wierz mi, wcześniej doświadczyłem już czegoś takiego wcześniej i to było tak dalekie od zabawnego, jak tylko możesz sobie wyobrazić. Nie chciałbym, żeby... Heh... Żeby takie coś spotkało i ciebie.

No już, daję ci dostęp do kamer ochrony, w ten sposób możesz sprawdzić, czy nic się tutaj specjalnie nie rusza!

Wygrzebaliśmy to miejsce z popiołu i ma to trochę... Powiedzmy, konsekwencji. Możesz zauważyć, że niektóre z pomieszczeń wyglądają całkiem nowo, a niektóre nawet miło! Ale, no cóż, obecnie zmagamy się z problemami z energią. Najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest generator na zapleczu. Możesz tam wstąpić i włączać energię, aby się nie zatrzymała.

Jeśli na dworze szaleje burza, to może być to całkiem przydatne, co?

Więc mam nadzieję, że jesteś bezpieczny. Jeśli ktoś wejdzie do biura, to schowaj się na zapleczu i nie wydawaj z siebie żadnego dźwięku.

Upewnij się, że poziom energii zawsze będzie odpowiedni. Pamiętaj, energia oznacza tutaj dosłownie wszystko. Jutro zobaczymy, co jeszcze możemy z nią pokombinować.

I nie bój się, dobra? Po prostu musisz być cały czas mocno skupiony. Dobrej nocy i powodzenia!