FANDOM

Luigi
Luigi
Informacje...
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja startowa: Wejście 2
Pierwsze pojawienie się: Noc 1

Luigi jest antagonistą w grze Five Nights at Wario's, oraz Five Nights at Wario's 3.

Wygląd Edytuj

Oczy tego Luigi'ego są ciemne i puste, a jego nos jest dłuższy i zdeformowany.

Poza tym wygląda prawie jak ten z serii gier Mario.

Aktywność Edytuj

Luigi rozpoczyna w Wejściu 2, następnie idzie do Korytarza, stamtąd do Sterowni, aby pojawić się w naszym oknie.

Czasami można zobaczyć Luigi'ego lewitującego w powietrzu. Może to być aktywność paranormalna.

Jumpscare Luigi'ego wydaje się być bardzo nieregularny. Wygląda jakby leciał w stronę gracza, wymachując rękoma i nogami. Wygląda on na niespokojnego, zaskoczonego, przestraszonego lub zaniepokojonego.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego paranormalna aktywność może być odniesieniem do "Hanging Luigi Glitch" z gry Luigi's Mansion.
  • Jego jumpscare jest wzorowany na jego ataku z Super Smash Bros.
  • Gdy Luigi jest w oknie, na jego czapce można dostrzec czerwoną substancję. Substancję można zobaczyć gdzie indziej, ale nie ma ona wtedy koloru.
    • Istnieją teorie, że ta substancja to krew, jednak jest ona bardziej ''proszkowata" niż płynna.
  • Nos Luigi'ego jest normalny, gdy jest w oknie lub podczas jumpscare'u.
  • Jedynie podczas jego jumpscare'u można zobaczyć jego szczękę.
  • Luigi jest nieobecny w grze Five Nights at Wario's 2.
  • Podczas gdy Luigi jest w oknie, można zobaczyć, że jego włosy przenikają przez czapkę, przy symbolu L. Podczas normalnej rozgrywki trudno to dostrzec.
  • Gdy Luigi jest w Wejściu 2, na podłodze jest niezidentyfikowana niebieska substancja. Nie wiadomo, czym ona jest.
  • Ponownie pojawia się w Five Nights at Wario's 3, gdzie w momencie jego jumpscare'u widać małe czerwone kropki w miejscu oczu.
  • W One Night at Flumpty's występuje, jako easter egg.

Galeria Edytuj