FANDOM

Easter eggi to wewnętrzny żart, ukryta wiadomość w programie komputerowym, grze wideo, filmie lub książce.

Jest wiele easter egg'ów w trzech grach serii Five Nights at Wario's. Na tej stronie można znaleźć trochę easter egg'ów. Niektóre z nich mogą być halucynacją.

Wario - Man Edytuj

Wario - Man jest easter eggiem, który jednak w serii powraca. Nie atakuje gracza. W pierwszej grze można go zobaczyć w Toaletach, gdy miga na kamerze. W drugiej grze, Wario - Man, podczas burzy, pojawia się na sekundy w polu widzenia gracza. Natomiast w trzeciej grze widzimy go na schodach w Salonie 3.

Plakat WarioWare Edytuj

Klikając na plakat w rogu Biura, na którym napisane jest "Wario Ware" w grze Five Nights at Wario's 2, wyda on z

siebie dźwięk przypominający śmiech Wario.

Yoshi Edytuj

Okazjonalnie pojawia się on w oknie w Magazynie na narzędzia. Nie wiadomo czy jego wystąpienie ma jakiś wpływ na historię.

Martwa Rozmowa Telefoniczna Edytuj

Jest specjalne połączenie, które czasami może wydarzyć się po tym, jak nasza postać zostanie zabita w Five Nights at Wario's 2. Jest to wskazówka co do prawdziwej natury Phone Guy'a.

Czapka Mario. Edytuj

Czapka Mario może się pojawić na górze Schodów w Five Nights at Wario's 3.

Pamiętnik Toad'a. Edytuj

Kiedy gracz w Five Nights at Wario's 3 chowa się w Salonie 3, na stoliku może pojawić się książka. Kliknięcie na niego ujawni nam krótką historyjkę o pracy Toad'a w WarioWare Inc.

Galeria Easter Eggów Edytuj